After a loong time, Im back home.

Kan inte förstå jag är hemma.. allt känns så overkligt. Och inte alls så bra som jag trodde, hur ska jag klara alla dagar utan Orsi och Fia ?! Och han. Känns i alla fall otroligt ensamt bo ensam plötsligt, om även väldigt skönt slippa alla krigen på Djupvasshytta, det var verkligen som att bo på ett dagis.

Men visssst är man glad att träffa alla hemma också, fast jag vet inte ens om det känns så mycket hemma det här plejset för tillfället. Har inte ens några grejer allt jävla skit är i förrådet och jag orkar inte hämta upp det, ska ändå börja sökandet efter en ny lägenhet imorgon (liten förvarning till familjen).

Djupvasshytta Norge, underbart, helvetet och himmelen! I will miss.


Cooking!

Lunchbreak

Djupvasshytta från ovan, mindre snö.

Djupvasshytta från ovan, MKT snö!

Utsikt från Dalsnibba. (ovanför djupvasshytta.)

Utsikt flydalsljuvet ala Geiranger.

De sjy systrerne.

En fin badplats på vägen ner. IDYLLISKT va.

Sebbe dyrkar sin dator och internet hårt. Händer ju inte varje dag.

Tittut.

Vattenfallet.

Vi "festivalade" under tvättstället och några sopsäckar. Kan blivit de konstigaste blickarna någonsin från turisterna.
Men man ger ju inte upp för lite regn va.

Trollstigen



2 söta idioter =)


Drivers room ala fyllerum!


Going downstairs to party!


Åkte till Ålesund en dag, hittade en liten Manet....

..och köpte oss mössor. Och annat..billigt.. reafynd, jag lovar.

Orsi går på Vinmonopolet ala Systemet för första gången!

Excited!

Utan färja tar man sig ingenstans.

Det var inte alltid så lätt att ta sig upp till Hytta, ibland fick det tas till lite mer drastiska metoder, som en proppfull bil. 10 persona no problemo.

De tre musketörerna.

Smygsitter på grästaket utanför mitt fönster....

och luftar fötterna..

Sa hejdå till Carin med en Sveletårta, vi fick ByeByeBags, jag fick mer åksjuketabletter, inte så oväntat.

Nu får det vara nog, avslutar med en till bild på Dalsnibba by night.

Godnight!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad underbara bilder!

2009-08-17 @ 12:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0