Sista gången

Sista internet i Norge, för nu åker jag snart hem, om exakt en vecka för att vara exakt.
Förra inlägget kan vi ju ignorera för det var det inte jag som skrev, men vi kan väl göra en slutsats på att vi var onyktra, hittade en dator på Hotel Union medans vi väntade på taxi mitt i internet, Orsi hittade ett piano som hon börjar spela på..halv tre. Förstår inte alls varför dom kom och sa till oss om att vi inte kan spela mitt i natten.

Igår var vi på Spa på ovannämnda hotel, det var AMAZING, vi som inte sett frukt på hela sommaren vräkta i oss så hela käften var söndersyrad. Underbart.

Gick upp till Dalsnibba för några dagar sen, det var en mardröm, 5 km uppförsbacke. Det har jag sannerligen INTE kondition till. Men vi fick se solnedgången och det var ju väldans fint! Se nedan.



Det är ju helt otroligt hur fort sommaren trots allt gått och nu är det dags sluta jobba och åka hem. Det är med väldigt blandade känslor. Har träffar de mest underbara människor här uppe och att lämna dem för att kanske aldrig ses igen känns förfärligt. Men allt har väl sitt slut. Och kanske en fortsättning, vi får se!

Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Moa

Gudars va fint!

2009-08-10 @ 12:54:43
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0