IDIOTER

Öbo har satt in radon dosor i lägenheterna här, för att mäta radonhalten. Och igår låg det en lapp på hallgolvet om att dom hade varit in och placerat ut den. Och som jag letade, ville se vars fan de hade satt den, för var lite orolig de skulle sätta den typ mitt på tvn eller någon annan synlig plats.

Men inget fynd skedde, jag började fundera på om de hade varit senila och glömt bort att placera ut själva dosan.


Men så plötsligt idag:



De har hängt den i min jävla ljuststake!! Hur kommer man på idén ?! Idioter! Det är ju JÄTTESYNLIGT (när man väl ser den hehee). Och den ska inte sitta där några dagar direkt, nej den ska sitta där i 2 till 3 jävla månader!! Och inte får man flytta den heller, för då hittar de den ju inte när de ska hämta den, men det kan ni glömma, jag ska gömma den i typ proppskåpet era jävlar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadå jag håller med nog kunde dom satt den lite mer diskretTur för dom iaf att dom hann ut ur lägenheten innan du kom hem Kram

2009-12-12 @ 09:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0