Rekordsnabb förkylning

"Imorse" (kl 13) klev jag upp pigg och kry. Tog det stora beslutet att för en gångs skull gå till gymmet. För att hålla sig pigg och kry liksom. Men där fick man en kniv i ryggen, så fort jag kommer hem nyser jag ungefär 376 gånger, och efter det känner jag mig svinförkyld. (haha). Jag visste det, att den skulle komma och ta mig.

Och bara för att jag varit för lat för att ställa mig i en 3-4 timmars lång kö till vaccineringen kommer säkert grisen och tar mig också. Fastän jag knappt är ute bland folk och utsätter mig för någon smitta... eftersom det här är 3e dagen i rad jag STÄNDIGT sitter och pluggar. Vill skrika rakt ut, rymma, gömma mig, glömma vem jag är... vad som helst som räddar mig från denna tristess och oändliga pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0