7 januari

När man är sjuk ska man inte ränna runt hela dagarna, men det har jag såklart totalt ignorerat. Igår var vi och fixade mobiler, köpte en riktigt ful en, men den kostade knapp 10 dollar så! Då är det inklusive simkort..eller det har inte ens simkort här, utan det är typ inbyggt i batteriet. Om vi nu inte helt uppfattat det fel :)
My ugly phone.

Kanske helt onödigt, men kanske ändå bra att ha, mitt nya telefon nummer: +1 619 251 3919
Jag kan det inte i närheten av utantill. Föresten så får ingen ringa o lämna röstbrevlådesamtal till mig, för det får jag betala multum för. Någon hade gjort det när jag flög hit såg jag.

För att fortsätta med kanske helt onödig information, men om någon vill skicka ett fint kort eller tillochmed hälsa på så är vår adress hit:
7400 Parkway Drive Apt. 82
La Mesa, CA 91942


Och adressen kan jag faktiskt utantill, tror jag. Efter antal gånger vi glömt adresslappen och varit tvugna ange postnr så tvingade vi oss att lära den utantill. Antar att telefonnummret kanske kommer till slut också.. kommer ju bli pinsamt måsta kolla upp det hela tiden :)

Igår tog vi tillochmed en sväng på stan... jag borde verkligen ha legat kvar i sängen men icke! Till slut snubblade jag mest fram och ville lägga mig ner och dö. Och när vi till slut kom hem däckade jag direkt och sov 14 timmar =) somnade i kläder utan att ha ätit något på nästan hela dagen så  nu har jag tryckt en stor frukost. Hoppas jag är vettigare eller friskare idag. Det återstår att se.

Jag får ju väldigt många frågor efter bilder, och det är väl bara erkänna att jag hittills är totalt värdelös på ta kort. Det är helt enkelt inte riktigt min grej. Jag borde klistra fast den i ansiktet för att få något taget. Jag tog iaf två kort igår på stan. Sen skyller jag på att batteriet var slut och för att jag inte orkade hålla uppe armen =)

Att korten eg är helt värdelösa och inte direkt visar något behöver vi inte nämna =)

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0