Bajskurser!

Vi får inga kurser... och snart kommer jag måsta läsa astronomi som Johan. hahaha.
Det är ett så jävla mongosystem. Har man inte varit där första dagen så är det nästan omöjligt komma in...Och det går ju omöjligt vara på ALLA kurser på första dagen.. så får man inte de man gått på är man ju fan körd...
Nu måste jag fixa fram lite reserver..som en kurs om aktier som går 19.00 till 21.40 på onsdagar. KUUUUUL

Jag och Madde sitter och svär lite över alla ohjälpsamma tjuriga professorer som vägrar släppa in ALI studenter.. inte undra på att de varnade oss i början för att inte vara tjuriga medans vi väljer kurser, för det har tydligen varit många studenter tidigare som skällt ut professorer och andra ohjälpsamma typer, KONSTIGT, jag är snart gruppmedlem. Det är inte så kul då man betalat en kursavgift på 47 000 men sedan får man inga kurser man vill läsa och man ställs sist i alla köer. Nej..det här vill jag aldrig göra om.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fan va pissigt att inte få de man vill ha när man har payat så mycke för de! Hoppas de blir bättre! Mången kramar

2009-01-28 @ 13:35:23
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du har det inte lätt gumman! puss

2009-01-28 @ 19:23:27
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: fanny

oj, ar det sa illa.. forstar inte riktigt systemet, soker man inga kurser innan skola borjar?

men ar det bra annars da? traffat nagra amerikanare?:)

2009-01-29 @ 03:35:50
URL: http://fannyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0