Flyga?

Jooo det är tanken. Men det enda jag har lyckats göra idag är att duscha. Packa? Näää det ligger i två stora högar ute i hallen.. måste nog äta först innan jag kan ta på mig göra något så besvärligt.

Får se om ja ens får mig dit så snabbt som det går idag! Och nejdå, jag är icke bakis. Skulle tro det är första nyårsdagen på mkt länge det händer. Dagen till ära då resandet börjar har jag både ryggont, nackspärr och förkylningen eskalerar så huvudet kommer förmodligen sprängas innan jag ens får mig ner till Sthlm. Känns även bra att jag är så inni helvete dum att jag för över pengar till min andra bank, igår! Så just nu befinner sig mina pengar på INGET av mina bankkort, de hänger i luften och jag kan inte använda dom. jävligt välplanerat. Får hoppas de har racerfart på bankerna nu, men den chansen är nog lite väl...liten. Oj vad stabilt det känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0