Galen

Jag blir snart galen över att inte kunna ringa. Bara slå ett nummer (namn, kan inga nummer) och ringa. Och att det dessutom inte blir mitt i natten för den på andra sidan. Hatar det. Vill kunna ringa mamma och fråga onödiga saker som om det verkligen ska vara mjöl eller mjölk i dittan o dattan, fan jag kan ju inte laga mat! Och saknar att snacka om absolut inget nödvändigt alls egentligen med Cissi i alldeles för många timmar..speciellt nattetid, haha. Eller speciellt bakisdagar? Mjo, så är det nog...

Fy fan, kan lika gärna slänga telen i golvet och stampa på den...båda två.. jag har två jävla telefoner men kan inte ringa med nån av dom!! Inte till nån jag vill i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, det är mycket viktigt! :p



Usch då, vill ringa dig ja, senast i lördags, men då hade ja slarvat bort min telefon.. hahaha

2009-01-26 @ 12:31:31
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Hej lillan! Tycker synd om dej som inte kan ringa mamma men du kan visst laga mat Blir du riktigt desperat så kan du ju skicka sms eller hur? Har ju dator så jag kan maila lite tips till dej Vi höres snart KRAM

2009-01-26 @ 23:43:41
Postat av: Cissi

Jaa vi är rätt bra på de där... telefoner är som våran grej! kan lova att jag saknar de med!! jätte mycket!!

2009-01-27 @ 03:00:36
URL: http://CeciliaLindberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0