Godmorgon GODMOORGON

HÖÖÖR FÅGLAR SJUNGA...klart? ..högt? En dag skall jag lära mig sången utantill.. Underbart med måndag ?!
Ännu bara söndagkväll här HEHE :)  Men då får ni fredagkväll tidigare...Men det kan vi ha varje kväll här!

Idag har vi varit downtown. Sprättat lite pengar, som vi inte har. Eller just nu har jag så mkt pengar på kortet att jag vill låsa in det i ett stort kassaskåp och sänka det i havet.. livrädd de ska försvinna innan ja hinner betala kursavgiften.

Vi har blivit smått förälskade i ett shoppingställe som heter Westfields och har allt möjligt roligt, som x antal för många skoaffärer, och ja vi har varit in på varenda en. De har också två favoriter som Forever 21 och Victoria Secret, kom inte tomhänt ur någon av dem :) Gillade spegeln i provrummet på VS, den skulle man ha hemma :)

    
VS                                           Westfields

Bilen lämnade vi in idag, 250 dollar för en vecka. Svider lite men vad ska man göra. Tar sig inte långt (ingenstans) utan bil. Det går iofs spårvagn, som vi åkte hem idag. Tog 50 minuter från stan!!!! och sedan en promenad hem förbi rödljus i värsta rusningstrafik (ja även söndagar). Så det var väl inte kul, ska vi säga. Slutsatsen är att det är enklare med bil. Nu hoppas vi innerligt på att allt ska gå enligt planerna så vi hämtar bilen imorn.



Sååå.. MAMMA, tänkte du kanske skulle ta ett samtal med LILLAN snart...ska man måsta efterlysa det här, har du installerat din mikrofon i datorn? Förmodligen inte...  gör det och logga in på Skype nån kväll så plingelingar jag. Där kan också bror ta åt sig, och du har inga ursäkter! För jag vet att ditt är färdiginstallerat!! =)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Din tekniska mamma ska göra ett försök å installera webkameran så att jag kan prata me lillan haha kram

2009-01-12 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0