Hoppsan

Ibland glömmer jag av att det faktiskt finns folk som läser den här skiten nuförtiden.


Det är ingen outhärdlig hemlängtan som egentligen drar i mig..bara det faktum att det är helt fel tid. Önskar jag inte gjort det här så spontant som jag alltid ska göra. Och kanske tänkt efter en gång..eller två. Det är inget som drar hem mig, vad skulle jag göra ? Även om jag önskar det fanns en ångerknapp. Jag skulle kunna slappna av om det inte var för att det här är en engångsgrej.. som kostar multum. Då vill jag inte känna såhär och ju mer jag tänker på det ju mer känner jag ju så. Det är så mycket detaljsaker, som pengar, skola och annat..saker jag inte kan göra ett skit åt. SOM BLAND ANNAT DEN HÄR JÄVLA FÖRKYLNINGEN SOM TAR DÖD PÅ MIG SNART.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, det låter lite bättre :)

men sluta tänk på pengarna! det är inget du kan göra något åt nu och det är trots allt bara pengar. försök tänka på det braiga istället!

2009-01-31 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0