Monsterhumör

Nu skulle mamma vara här, hon skulle känna sig som hemma! Vaknade på helt fel sida och har hunnit rabbla igenom hela förrådet av svordomar, slämtat lite dörrar (FAST DET INTE GÅR, det blir en mjuk duns som bara gör mig ännu mer förbannad) och matvägrat. Börjar försöka med frukost men allt gick rent åt helvete. De andra är nu någonstans och kollar på nån jävla sportbil de tänkt köpa.

Jag är däremot måttligt less på bilsnacket och på åka bil just nu och sitter hellre hemma och tjurar och befriar mina rumskamrater från monstret. Tänker nog gå ut till poolen och muttra ett tag istället i min ensamhet. Fy fan vad jag vill vara hemma och pimpla alkohol  med mina vänner just nu istället (vilket jag bara antar att ni gör era jävla studentalkoholister!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! NU känner jag igen dig ;-)

2009-01-10 @ 00:30:26
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Hej Det du drabbats av kallas "HEMLÄNGTAN" tror jag och jag är van vid dina utbrott så skulle gärna vara hos dej och hälla i dej kaffe å choklad har då hjälpt förr iaf när humöret varit i botten kram

2009-01-10 @ 09:34:11
Postat av: Anonym

SV: Jag hade gärna följt med på det =) Fy fan vad skönt det skulle vara med värme!!!! Idag är det iaf + här, men ändå för kallt :S

2009-01-10 @ 10:53:07
Postat av: Ebba

här är de bajsväder, de regnar... ja sitter o tentapluggar, när jag inget hellre vill än att slappa! här äre då inge fest.. suck.. eller ja vart bjuden på enikväll, men de blev ett nej till den.

imorn ska ja iaf taa en paus o åka skridskor, om de nu inte regnar då.. du har det nog bättre gumman! saknar dig! puss

2009-01-10 @ 12:38:25
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0