OKEJ FÖRLÅT JAG ÅNGRAR MIG

visst att jag har klagat, stönat och varit irriterad över värmen...vad man än gjort har man varit blöt i svett efter minsta lilla ansträngning... men nu har det varit mulet i 2 dagar och tydligen regnat idag, så kom för fan tillbaka solen jag lovar jag inte ska klaga!!

Angående "tydligen" så har jag inte varit ute idag..sovit mest halva dagen och sen snorat och tyckt synd om mig själv i sängen.. javisst, förkyld igen. Eller så har den bara aldrig gått över.

Här har de fan inte normala glasspaket, så köpte en stor bunke ikväll, som ja planerar trycka i mig. Just nu är jag inne på M&Ms. Kan man liks inte träna kan man lika gärna fläska sig.

Imorn åker vi till L.A, ska se fotboll.. Sverige-USA. Vi kan väl alla gissa att jag inte var idé uppfinnaren till den utflykten men det ska bli kul med LA iaf och fotboll är ju iaf den minst tråkiga sporten att se på, men vafan träningsmatch blir de väl inte så mkt spänning i, men det är ju åtminstonde billigt. Jaja vi kan ju låtsas det är dödsallvar, det ska jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack gumman! :D Heja Sverige!! :D

2009-01-24 @ 10:14:25
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0