pussla pussla pusslaa

ägnat halva kvällen åt att pussla kurser, kolla upp salar, och mest intressant av allt: kollat upp lärarna på ratemyprofessor.com. De flesta verkar bra, men det verkar hårt. Imorgon börjar helvetet, men jag är riktigt förväntansfull, pluggnörd som man är.

Jag måste försöka sova mer om nätterna, men det går inte framåt så länge jag sover 4 timmar på eftermiddagen, men fy fan vad underbart det är. Sket i både träning och middag idag, ALLT för sömnen, och det var det värt :)
Imorgon finns det ju dock ingen tid för eftermiddagssömn, eftersom jag inte kommer hem förrän just före 21. Vilket betyder att det skulle vara en stor fördel sova just precis från och med NU.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Att du tyckte inlägget var osammanhängande kan ja inte förstååååå! :P Var ju självfallet helt på lyset o de är då man har de bästa idérna... hm, vet inte om att blogga var min bästa, men men.. HAHA

2009-01-22 @ 19:11:33
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Hej. Hoppas det går bra för dej att komma in i pluggandet, tur att du är en nörd:P

Sitter här med din bror som för övrigt har fotat sej för ca 3000 kr. Ps: var inte frivilligt:D

Vi höres sen KRAM från mor å bror

2009-01-22 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0