Semester?

Saknar redan semestern, även om det ska bli kul med skolan. Sitter och försöker pussla ihop ett schema som förhoppningsvis ska fungera, dvs om jag får de klasser jag vill ha. Vilket jävla krångligt system de har här. Man "chrashar" klasserna, alltså om även en klass är full, så går man till föreläsningarna ändå, skriver upp sig på en lista och får hoppas att proffesorn tar in fler..Det betyder att man måste nu i början gå på betydligt fler kurser än vad jag egentligen ska läsa.. eftersom det inte är säkert jag får någon av dom. Kommer med andra ord bli väldigt stressigt de första dagarna, som det ser ut nu går jag på torsdag från 11 till 20.15. HEJÅHÅ.

Imorgon ska vi leka turister, FUN, jag planerar vara den värsta sorten! Kan dock bli svårt me konkurrens ifall vi har japaner med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0