Skoldags

Imorgon kl 9 börjar allvaret...eller, åtminstonde början. Lite plojgrejer nu sen börjar testföreläsningarna på torsdag. Imorgon har vi bara introduktion mellan 9-12 sen är vi lediga igen =) Kanske blir att ta tag i solandet på allvar efter det! Vi är verkligen bleka än...men man känner ingen brådska direkt då jag har sommar och sol fram till åtminstonde augusti (eller åtminstonde tills vi kommer hem till Sverige) =)

I fredags hämtade vi faktiskt bilen! Och vi tror den..funkar.

    
Jag ser blind och helnöjd ut. (Trött som en grinig 2åring och kokande hett.)

Efter bilhämtandet gick vi i ett typ naturreservat.. det var sjukt fint..och högt. Stranden var galet lång. Och jag har totalt värdelösa kort...eftersom jag inte hade med någon kamera..såklart. Kanske snor till mig fler, bättre, sen.

     


Nått konstigt träd som tydligen endast finns där.


Och medans jag är på bild humör så lägger jag upp lite annat obetydligt.


Jag och Johan med våra bleka kroppar vid vår pool..Johan fick sig i..jag fick mig inte längre än sådär, SVINKALLT ännu, och badkruka som man är..lär dröja till maj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0