Tillbaka i gamla vanor

Hm, nu är det slut på kliva upp tidigt. Idag har jag snoozat i två timmar. Jäkla irriterande, jag tyckte ju som det var skönt vara morgonpigg för ett tag, även om 7 är lite väl tidigt så var det nice när man började vakna vid halv nio, iaf när man finner sig på den lite mer soliga delen av jorden. Nu är vi uppe sent på nätterna och sover längre. Och jag är kraftigt orolig jag kommer fortsätta försova mig även när vi går skolan. Måste vända tillbaka detta.

Idag har vi varit på en ny strand, Mission eller Pacific Beach. Osäker på vilken, de går nämligen ihop med varandra. Det har varit varmt och soligt men det blåste rätt mkt vid stranden så där var det svalt, lite föör svalt, tog tillochmed på mig kläder i slutet.
Vi bestämde oss för att grilla ( vi har 3 stora gasgrillar till vårt förfogande vid poolen) och det slutade med att det inte bara blev vi.. 8 svenskar och en fransk kille. Varav vi mestadels pratade engelska, annars hade ju den franska killen blivit lite utanför. Riktigt jävla trevligt blev det och några glas vin slank ner. Vilket slutar med att jag är smått lullig nu. Men upp ska vi alla imorn så kvällen slutade rätt tidigt och jag ligger faktiskt i sängen och ska sova nu. Första tiden att passa imorgon. alla har tidigt förutom jag som ska vara där halv två på dagen haha. Men det är snabbt avklarat, ska bara registrera, kolla alla papper, och betala den jävla  avgiften (lämpligt nog till att dollarn har gått upp till 8,4 vilket gör oss lusfattiga resten av terminen.)

Vi såg föresten delfiner idag :)

Kommentarer
Postat av: fanny

men hej bettan!

kul att hora fran dig. hur ar laget?

ja visst ar det bra har, an sa lange iaf.. :) du verkar ju inte ha det sa tokigt du heller. visst ar det skont komma ivag ;) men du trivs bra eller? vad tycker du om usa?

2009-01-16 @ 01:21:01
URL: http://fannyastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0