Det kunde ni inte tro

men jag är faktiskt på internet. 2,5 vecka sen sist. Men vem behöver sån skit.

Ska nog strunta i att skriva här längre för vissa har sneakat till sig min adress här! Han bör ju inte fatta vad jag skriver visserligen för han pratar bara engelska men jag misstänker att han förstår mycket mer än han säger!

Ja det där säger ju inte er något direkt men viktigt att veta varför ja inte kommer skriva här, kan ju bli seriöst retad.

Skulle bara säga att jag lever, trivs, och inte ens vill hem längre!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Även om du inte vill hem, så vill vi att du ska komma hem =)

Skönt att höra att du har det bra och att du trivs! Ring mig när du har landat i Sverige igen!!

2009-07-25 @ 14:56:56
URL: http://emmev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0