Uppdatering

Vet ju knappt hur man gör detta nuförtiden men lite ska ni väl få. En av få lediga dagar, tillbringas i Geiranger med internet.
Händer inte mkt nytt, vi jobbar, vi sover (mest jag då) vi dricker, vi suckar över regnet (HELA jävla juli) och umgås här i nästet.

Som tur är lägger andra djupvasskamrater upp bilder, eftersom jag själv aldrig har kameran i handen. Så ni kan få en liten insyn.


Dalsnibba, åkte upp med en tysk turistbuss. Guiden satt och skämtade om mig på tyska, jag fattade ingenting, alla tittade och skrattade. Tack. Önskar att jag också kunde sådär typ 5 språk.


Njuter av sommaren, med 13 filtar, mössa, vantar och halsduk.


We are going OUT, YEAH.


Bakom ett vattenfall.

Har just kollat upp hur studierna för hösten ser ut. Inte riktigt som jag hade tänkt mig kanske.
-Org C första halvan.
-Entreprenörskap A 50 % hela terminen
-Handelsrätt 50 % hela terminen.


Otrolig beslutsångest om man ens ska orka ta sig till att plugga.. Det är ju ingen brådska, trots allt. Finns ju så mycket annat att göra, utanför Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0