Organisation, kultur, förändring, analys...

Det är vad som snurrar i mitt huvud just nu. Jag har så jävla ont i arslet efter att ha suttit på köksstolen exakt hela dagen sen jag vaknade. I över 12 timmar har jag suttit här! Men jag börjar vara jävligt nöjd över hur långt jag kommit. Eller det är en panikblandad glädje, för uppgifterna är svåra och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa den sista jag har kvar nu, samtidigt som jag känner att de jag gjort tidigare behöver kompletteras.

Det här är klart den svåraste uppgiften, eller i alla fall mest krävande, som jag gjort sedan jag började här. Det som gör mig mycket förundrad är över hur fort tiden går när man sitter och pluggar. Jag skulle aldrig kunna sitta still såhär hemma om jag inte hade pluggat... jag blir typ rädd för mig själv att jag kanske tycker det är roande.

Fast lite har jag rört på mig, jag var till Ica och köpte godis, som jag inte äter, jag är fortfarande inte sugen på godis, vad fan är fel? Jag är typ sugen på.. romröra.. mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0