Spännande

När jag väl bestämt mig för att boka biljett ner innan nyår, ja då har jag ju inga pengar på rätt kort. Kan inte betala med länsförsäkringar eftersom jag fortfarande inte har fått mitt nya bankkort. Och att föra över till Ica banken tar några dagar. Så på måndag kanske jag kan boka, får se om det finns några biljetter kvar då, ödet får avgöra!

Sen ser jag att jag har börjat få en jävligt hög mobilräkning. Pga att jag ringer till övriga mobiler som inte är telia, och det visar sig vara svindyrt med det telia abonnemang jag har nu. Kanske dags att byta...men till vad?!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har halebop!!!

2009-11-13 @ 02:20:29
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/
Postat av: svar

men Ebba, till dig ringer jag ju redan gratis med telia! ;P

2009-11-13 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0