Dagens applåd

Går till Madde, som först räddar mig från helvetesfesten i korridoren, det var så mycket folk att jag knappt fick mig ut genom min egen dörr, eftersom det satt en hel hög som lutade sig mot den.. bland ett hav av öl på golvet. Jag hörde inte mina egna tankar för allt liv och inser att nu JÄVLAR måste jag flytta.


För det andra räddar hon mig från att "hålla mig", genom att låna ut en toarulle, herregud hur svårt kan de VA att komma ihåg att köpa toapapper? För fan varit i butik tre dagar i rad utan att komma ihåg. Men då finns räddaren i nöden. Pressbyrån finns iofs runt hörnet men jag torkar mig hellre med handdukar än betalar 40 kr för 4 rullar!!! Och efter det uttalandet tänker numera Johan aldrig mer gå på toaletten hos mig, åtminstonde inte röra mina handdukar. Fullt förståerligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0