Förresten!

Vet ni att jag är helt otroligt het i glasögon! Ja, det är nästan så jag önskar mig synfel. Ska leta upp en bild som togs igår senare och visa! mohaha.

Förutom det har jag idag åkt upp till Brickebacken för att glad i hågen säga upp det här råtthålet till bostad, men inser utanför dörren att de har ju bara öppet på eftermiddagen GAAAAAAAAAAAHHH. Där missade man 1 timmes viktig pluggtid! Och inte nog med det, jag behöver inte ens gå dit för tydligen kommer det hem ett brev som jag skriver under och skickar in bara, TACK för att jag är så begåvad att jag kollar upp sådant efteråt. Kul. Verkligen.

Sen har jag för första gången gått till biblioteket frivilligt, och suttit där själv och pluggat, men HERREGUD vad effektivt det var, ja, så det gör vi om imorgon. För aldrig någonsin har en uppgift gett mig sån ångest, har ingen aning om hur jag ska lösa den eller ens hinna med det på 1 vecka!!

Ja nej, nu, gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0