Vilken dag

Började med fet försovning, vilket ledde till nollpoll plugg på morgonsidan, inte som planerat alltså. Började den värsta färden NÅGONSIN ner till stan i FULL MOTVIND på cykeln, alla bör veta i detta laget att det är bland det värsta jag vet. Var så fruktansvärt anfådd (och får höra jag borde börja träna, VA ?!). Blev en sväng till hos tandläkaren, mweeheee men bara för roliga äckliga saker. Nåväl, efter det satt jag hos Madde och skrev på PMet från kl 15 till 21 ungefäär... och herreguud vad långt jag kom! Ja nu är jag snart klar! Om jag ligger i imorgon kan jag vara klar då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller me den som sa att du behöver börja träna! Så långt är det inte till stan.Va bra att du fixat Pm:et där ser du du kan Kram

2009-09-30 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0