Älskar att vara morgonpigg!

Min dygnsrytm är helt knäpp. Imorse vaknade jag kl 7 och varit vaken sen dess! Men så mycket man får gjort om man är morgonpigg! Önskar jag vore det men vet att direkt jag återgår till det normala kommer jag bli morgontrött igen....Har fått många telefonsamtal gjorda och fått antibiotika och går på lite starkare smärtstillande så nu känner jag mig som ny nästan! Tills jag måste kissa... Och inatt är sista jobb natten, äntligen. Lite orolig för hur det ska gå, då jag haft problem med att just gå idag. (haha).

Är så arg på försäkringskassan och deras regler, och arg på mig själv för att jag inte satte mig in i hur det funkade mer noggrant innan jag fick bostadsbidrag, bara för att jag tjänar lite pengar i sommar blir jag plötsligt återbetalningsskyldig för allt bostadsbidrag jag fått under hela året, dvs 6300 kr. Sista gången jag går på bostadsbidrag! Men hade varit svårt hållas med den här hyran under första halvåret när jag inte jobbade..man borde kanske bo i ett råtthål ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0