Nytt projekt!

Börjar känna mig stressad inför operationen, för att gå upp i vikt alltså. Jag har fortfarande inte gått upp de kilon jag förlorade (+1 hittills) när jag låg på sjukan i somras och gick på dropp bara nån fjutti dag. Och jag kommer förmodligen förlora i vikt även nu under den här operationen. Det betyder helt enkelt att jag måste gå upp i vikt nu innan så jag har något att förlora sen utan att jag blir en pinne.

Detta är dock inte så enkelt som jag trodde, visst jag har inte varit ett matmonster i sommar men vad göra när man inte får i sig så mycket. Ska börja med att tvinga i mig frukost, lunch, middag, kvällsfika... I vanliga fall blir det max 2 av dessa mål, illa. I övrigt har jag fått tips som att byta ut all vätska mot cola...alltid ha en snickers i fickan, äta mängder med chips..etc. Men det har jag svårt se att jag skulle klara av..Några andra lite nyttigare tips? Min reservplan är annars att börja trycka lite gainers sista veckorna innan, det ska tydligen vara effektivt! Ser framemot att bli rund & go ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0