Uppsala

Gjorde en sväng till Uppsala igår för läkarbesök. Det onödigaste jag varit med om! Ett plus för att jag faktiskt fick komma in i tid, läkare har ju förmågan att komma minst en timme sent. Men själva besöket tog max 10 minuter och det han huvudsakligen berättade om var mitt eget liv, vad jag varit med om, som jag redan vet!!!

Fick i alla fall veta att en operation blir av i mitten/slutet på september och att slangjäveln måste sitta kvar i en månad efter op.!! Jag som redan är så fruktansvärt less på den här slangen och alla krämpor ska alltså ha den minst 2-3 månader till! Och hinner de inte göra operationen tills dess måste de byta ut slangen! Det vägrar jag gå igenom en gång till.. (men denna informationen kunde de alltså absolut inte tagit på telefon)

Stort plus för att jag mitt i denna veva ska flytta den 24-25 september! Jag kommer inte ens kunna resa mig ur sängen då det hamnar 4 snitt på magen och därav alla magmuskler kommer vara helt obrukbara. Får hoppas op. blir liite senare än så.

Nåja det var fint väder och Uppsala är ju rätt fint så. Även om jag är otroligt opepp på att åka tillbaka på operation och ligga där helt själv :(  Dock lite på mitt eget intiativ, tänker inte kräva att någon betalar 800 kr per natt för att få besöka mig några timmar om dagen bara. Varför är det som att sitta inlåst när man ligger på sjukhus? Tycker det är helt sjukt att man inte får ha en anhörig hos sig. Äckliga individualistiska Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Denna någon har typ inte kollat vandrarhem å liknande så du blir inte ensam hela tden Kram

2010-08-07 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0