PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPIPIIIPIIPPIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP.

Så låter min TV. Det är nästan så jag slutat höra det, fast lite värre nu när den liksom hoppar och gör små truddelutter av pipljud.

Så idag bestämde jag mig för att köpa tv, hämtas på torsdag. På tiden... tvn jag har nu fick jag av viss myndighet 16 år gammal. Dock gratis. Så klagar inte, och tycker nästan den är lite söt också.

Men bara för att jag nu vet jag kommer få kasta skiten, så börjar jag störa mig något GALET JÄVLA MYCKET.
Och alla andra för den delen.. de flesta som kommer hit säger "AJ vaFAN är de som låter, STÄNG AAAAV, jag får migräään!!!". Ni måste ju bara komma hit lite oftare, så slutar ni också höra det!


Kommentarer
Postat av: Moa!!!

HA HA!!

2010-02-17 @ 08:44:02
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0