Skogsvaktare, mitt framtida yrke.

Gjorde ett personlighetstest:

Elisabeths personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

 

Karriärer som skulle kunna passa Elisabeth:

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

 

SKOGVAKTARE? Happ.. man går ju helt fel jävla utbildning, lika bra hoppa av då. Satsa på bli artist, efter 30 års sångpedagogik kanske det leder någonstans, synd bara, jag tycker ju det är så förbannat tråkigt. Nån som kan se mig som dagispersonal föresten? Hahaha. Nä, jag måste svarat lite fel på frågorna. Får bli en update imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0