Stolt blomägare

Måste berätta att jag inhandlat mina första blommor. Någonsin.
Jag stod länge och pillade på plastblommorna, med baktanken att inte en enda blomjävel har överlevt i min närvaro.
Men så såg dom så jävla plastiga ut, att jag istället köpte riktigt blommor, som ser ut som plastblommor.

Kommer glömma av att vattna dem för jag kommer på mig själv att tro att jag köpte plastblommor, bara för att de ser så förbannat plastiga ut. Slutsatsen är att jag lika gärna kunnat köpa plastblommor... men nu kan jag, iaf tills de dör, känna mig duktig för att äga riktigta blommor.



Är det någon slags pensionärs varning att lägga upp bilder på sina blommor? Eller att ens TA bilder på sina blommor.. inte ? PHU.. vad bra.

Nu ska jag känna mig lite ungdomlig igen så ikväll ska det festas! Ja, en tisdag. Ja. Det är födelsedagsfest för Ibbe. Ja. Ung  o dum. Tack, precis vad jag behövde höra. Skola kl 9 imorgon. Tänker fixa skjuts. Här ska de inte promenaras några 300 meter inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0