Confused

Har haft historiens roligaste föreläsning idag. Vår föreläsare är totalt galen, pajjig, flummig...visste inte vars jag skulle ta vägen (satt dessutom längst fram). Han hoppade runt, gjorde plötsliga utfall, slog sig själv i huvet och andra galna upptåg... visste inte om man skulle skratta eller bli rädd. Men det var en bra föreläsning som sätter sig i huvet iaf! Var säkert tanken..

Och imorgon kommer plötsligt Öbo och målar om min lägenhet. Det trodde jag ALDRIG. Så ännu en dag måste jag hålla mig ute ur lägenheten en hel dag. Måste ju säga att det har väldigt positiv inverkan på mina studier iaf! Har en tenta kvar på fredag sen hoppas hoppas hoppas att alla kurser från förra terminen är över för gott. "Bara" marknadsföringen då, där vi fått veta vi ska skriva ett pm på 30-50 sidor!!!!!!!!!! Blir ju som att skriva två jävla c-uppsatser i vår mao. Men som sagt, jag lovade att inte klaga efter redovisningen så det där vara bara information, jag klagar INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0