En tanke

Igår var jag hos Madde och åt pizza, drack smoothies och spelade på deras wii fit (för att mota bort pluggångesten vi båda led av). Det sista där gav oss dock en tankeställare. Den där jäkla brädan mäter ens vikt, bmi, balans, kropps-ålder osv. För det första, min kroppsålder är 30 jäkla år!!! wtf liksom.

Iaf, det var inte det som var det intressanta, utan det faktum att det räknade ut min ideal vikt till SEXTIOTVÅ KILO. Det betyder att jag skulle gå upp ÅTTA kilo! Jag skulle ju se ut som en köttbulle!! Sa vi... sen slog det oss att det kanske ÄR det som är det riktiga idealet. Att det är vi (och alla andra) som har ett snevridet ideal att man ska va så jäkla smal.

En tanke bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0