Jag har en vän

som alltid, utan undantag, ringer, och endast, då jag sitter i soffan. Eller ligger.. i soffan, alternativt sängen.
Så idag fick jag höra att om denne inte faktiskt träffat mig i verkligheten också och inte vetat hur jag ser ut så skulle denne tro att jag såg ut som en riktigt fet, ultrafet, kärring som inte gör annat än sitter i soffan och softar, och som ALDRIG någonsin rör sig utanför lägenheten.

Det lät lite tragiskt tycker jag. Ska nog inte svara nästa gång, så jag verkar upptagen, med att faktiskt ha ett liv. Eller så tänker jag ljuga om att jag varit på gymet. För nog fan är det så att medan jag sitter i soffan som vanligt (och pluggar, ska tilläggas) och blir uppringd så befinner sig denne jävel på en cykel på gymet. Tack för det dåliga samvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0