Många färgbyten nu

Ligger klarvaken, och så förbannat uttråkad. SÅ tänkte visa lite färgbyten som skett i mitt liv senaste veckan.

Nr 1.

Min nya lite sjukhus inspirerade färg på väggarna. Och jag tycker själv jag är väldigt så kallad klyftig när jag hänger upp de enda tavlorna på den absolut minsta delen av alla väggar. Skulle vilja ha upp spegel på väggen egentligen men antar att en karl med slagborr inte dyker upp utan tvång. Men jag börjar ha lite gentjänster på lager nu..

Nr 2

Jag blev inte blondare, vilket nog de flesta är glada över. Så gick till frisören och bad om att få en färgflaska så nära min egen färg som möjligt och fick MÖRKBLOND? Trodde det var ett skämt men sa ej emot och det blev ju fantastiskt bra om man får vara lite självgod. Tror faktiskt jag börjar närma mig min egen färg snart.

Slut på dagens färgomvandlare. Saknar bara färgomvandling på min kropp nu, tror bestämt den skulle vara mycket nöjdare i en något mer brun ton än det likbleka nuvarande skicket. Men antar det inte är dags längta till sommaren överdrivet mycket ännu utan att bli besviken.

Kommentarer
Postat av: Tina

Good:) Du ska inte ha nån annan färg:)

2010-01-29 @ 12:10:23
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0