Nuså..

Nu känner jag mig hemma igen, speciellt då silverfiskarna har kommit tillbaka! :) Blir sanering på onsdag. Nu jävlar.. känner mig mordisk.
Vilket påminner mig om filmen Paranormal activity som vi såg inatt, ja mitt på natten, idiot. Jag sov med lampan tänd inatt bara för att jag var så rädd. Se den inte! Tur jag inte ska till Källbomark snart i alla fall. Det hade jag vägrat.

Annars.. jo, JAG HAR TAGIT BORT GIPSET!! Sitter och längtar lite tills jag ska hoppa i duschen, underbart! Kul bara att betala 250 kr för att de ska klippa upp det vilket jag lika gärna kunde ha gjort hemma med en vanlig sax. Men det är ju tur i alla fall att man har så mycket pengar att slänga ut, no problem. Blir nog nudlar i slutet av den här månaden. Sen är det ju väldigt positivt att jag har så många tentor så jag inte kan gå ut iaf. Se vad jag sparar pengar och blir smart på köpet också! hah.

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA! Så härligt sarkastiskt:D

2010-01-12 @ 22:19:56
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0