Är det inte det ena så är det de andra

Känner mig fullt frisk, förutom påsen och ärret som påminner mig, även om jag inte direkt kan fara ut o springa. Är smått irriterande att jag inte får hänga i solen i detta fantastiska väder, men har införskaffat stol och parasoll så inget hindrar mig från att åtminstonde sitta under skugga! På tisdag har jag fått tid för att kolla om njuren funkar, håller 500 tummar o tår för att det funkar och att slangen kan tas bort! Då är det bara pencillinkuren kvar...som går sådär än så länge, de är så jävla lika mina alvedon att jag råkade äta alvedon istället för pencillin en dag. Nåja, det går säkert bra...

Imorgon är det examination för C-uppsatsen sen har man "sommarlov" som består av plugg och dessutom en kandidatexamen i ekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0