MAJ?!

Får allvarlig panik över att det är maj. Det är helt sinnessjukt hur mycket som ska hinnas med i maj. ALLT ska vara klart i plugget, HELA EON ska jag kunna utantill. Jag har inte börjat...det är mycket vi inte börjat.. Analysen på uppsatsen ska börjas, PM på 30 sidor som ska va inne om 1 vecka ska börjas... Eon ska börjas.. phu phu.. orkar .. inte .. andas.. dränk.. mig...

Nåja, får se framemot juni, då jag ska göra så gott som NADA (förutom 2 examinationer + förmodligen lite kompletteringar på uppsats + börja 2 nya kurser).... Men INGENTING jämfört med vad jag trodde, eftersom jag TRODDE jag skulle ha ett sommarjobb.. och nu verkar det inte så, nej.

Sommaren 2010: fattig, luspank och jävligt rastlös. Men förmodligen ganska brun! Om det inte regnar hela sommaren, vore väl självaste fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0